به عبارتی مدیریت تقاضای سفر یعنی:
استراتژي هاي گوناگوني كه رفتار سفر را تغيير ميدهند. اعم از اين كه مردم چگونه، چه موقع و به چه جايي سفر كنند .
فهرست مطالب:
تعریف مدیریت تقاضای سفر
روش های مدیریت تقاضای سفر:
تعریف روش هم پیمایی- بررسی هم پیمایی در ایران - مقایسه وسایل همپیایی
خودروهای پرسرنشین
خطوط پرسرنشین HOV - اهداف ایجاد این خطوط- انواع خطوط پر سرنشین
تعریف دور کاری - انواع موارد مشمول دورکاری
جابجایی ساعت کاری: زمان کاري انعطاف پذیر- هفته کاري فشرده-تغییر ساعت کاري
مدیریت پارکینگ : استراتژي ها و ت های مديريت پاركينگ
توسعه حمل و نقل غیر موتوری
اهداف و معيارهاي مدیریت تقاضای سفر
در این فایل از آوردن مطالب زیاد غیر ضروری و بیش از حد در اسلایدها خودداری شده تا جذابیت موضوع و جذب مخاطب در ارایه بالاتر رود.
درباره این سایت